וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת בלי ולהרגיש עם: כל מה שכיף לעשות בלי משקפיים

5.2.2018 / 7:57

לשתות תה חם, ללכת בגשם, לתרגל יוגה ולעשות שופינג - כל הדברים שהרבה יותר כיף לעשות בלי משקפיים

יש אנשים שממש אוהבים את המשקפיים שלהם. אני, איך לומר, לא ממש. המשקפיים אמנם עוזרים לי לראות, אבל רוב הזמן הם די מעיקים עליי. אני תמיד רואה אותם (וכן, ניסיתי מסגרת "בלי מסגרת"), תמיד מרגישה אותם על האף) גם המסגרות הדקות והקלות ביותר מציקות לי(, רואה כל גרגר אבק שמצטבר על העדשות ומבלה דקות ארוכות במהלך היום בניקיונן. הנה רשימה של דברים שאני נהנית מהם הרבה יותר כשאני לא מרכיבה משקפיים.

צפייה בסרטי תלת ממד

סיפור בדקה תוכן שיווקי דוקטור סטריינג'.
דר סטריינג'

בואו נודה באמת, הרי אין סיבה ללכת היום לקולנוע אלא אם מדובר בסרט שממש דורש שיקרינו אותו על מסך גדול, בליווי מערכת סאונד משובחת. הבעיה היא שהסרטים האלו בדרך כלל מגיעים בפורמט 3D, ומי שמרכיב משקפיים צריך לסבול שני זוגות משקפיים על האף שלו במשך שעתיים - ניג'וס לא נורמלי. לראות סרט תל ממד בלי משקפיים זה תענוג גדול. כשאני הולכת לקולנוע אני מקפידה להרכיב את עדשות המגע שלי.

הליכה בגשם (או בשמש)

מזג אוויר חורפי, תל אביב. פברואר 2017. ראובן קסטרו
מזג אוויר חורפי, תל אביב. פברואר 2017/ראובן קסטרו

החורף היא עונה נהדרת, גשם הוא דבר מבורך וגם להירטב מדי פעם בטיול חורפי זה נחמד מאוד, אלא אם מרכיבים משקפיים, כי אז טיפות הגשם נאספות על העדשות ופשוט לא רואים כלום. וזה עוד לפני שהזכרנו רכיבה על אופניים בגשם (גם בזה יש לי ניסיון מרשים). כבר שנים שאני שואלת איך עוד לא המציאו משקפיים עם מגבים, אבל טרם קיבלתי תשובה.

ושמש? ובכן, גם שם יש בעיה קלה, כי צריך לבחור - להחליף את המשקפיים הרגילים במשקפי השמש או להסתנוור, וזה מפריע במיוחד בשעת נהיגה.

תרגול יוגה (או כל ספורט אחר)

עמידה על רגל אחת. ShutterStock
עמידה על רגל אחת/ShutterStock

כמי שמתרגלת יוגה הרבה שנים אני יכולה לומר שעדשות המגע הן מצרך כמעט הכרחי למתרגלים שלא רואים טוב. אני מאמינה שגם אם הייתי רצה או עושה כל ספורט אחר הייתי מעדיפה להיפרד מהמשקפיים בשעת האימון, כי בכל זאת מזיעים לא מעט, המשקפיים מחליקים במורד האף וצריך להחזיר אותם למקום באובססיביות. אבל ביוגה לא רק מזיעים, גם מתכופפים לא מעט ואף מתהפכים, ולכן, לפני שיעור יוגה, גם אם כל היום הרכבתי את המשקפיים, אני מקפידה לעבור לעדשות המגע שלי.

קריאה על הספה (בלי להירדם!)

קריאה. ShutterStock
קריאה/ShutterStock

כשמרכיבים משקפיים אפשר להישען אחורה בקלות, אבל להישען הצידה? הספה תמיד תפגוש את אחת הידיות וזה לא צפוי להיות נוח. אז נכון שעם עדשות אסור להירדם ורביצה על הספה מזמינה הירדמות, אבל כיש לי ספר טוב בידיים ואני באמת רוצה לצלול לתוכו אני מעדיפה לעשות זאת עם העדשות שלי.

שתיית תה (או שוקו חם)

תה. ShutterStock
תה/ShutterStock

מי שמרכיב משקפיים יודע שלפני שמקרבים את כוס התה הרותח או השוקו החם לפה, צריך להסיר את המשקפיים, ולא הם יתכסו אדים ואי אפשר יהיה לראות דבר. אגזים אם אומר שאני מקפידה להרכיב את עדשות המגע שלי לפני שאני שותה תה, אבל אם אני שותה תה והעדשות כבר עליי - מה טוב.

שופינג

קניות. ShutterStock
קניות/ShutterStock

לקנות בגדים זה טוב ויפה, אבל כשפושטים את החולצה, בדרך כלל צריך גם להסיר את המשקפיים ואם עושים את זה עשרות פעמים זה מתחיל להתיש. לפני יציאה למסע מדידות אני בדרך כלל מוותרת על המשקפיים ועוברת לעדשות.

מיכל וייס בשיתוף ג'ונסון אנד ג'ונסון
  • עוד באותו נושא:
  • עדשות מגע
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully