וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך שינו עדשות המגע את חיינו?

13.3.2017 / 10:30

ללכת לסרט ולא לשבת בשורה הראשונה, לשבת בשיעור ולהבין על מה המורה מצביעה כל הזמן, לסיים נהיגה בלי כאב ראש מהמאמץ - כך יכולות עדשות המגע לשנות את חיי סרבני המשקפיים

מערכת וואלה!

"אמרו לי שאני נראה צעיר יותר גבוה יותר חתיך יותר ואמרתי ,אמא די זה לא מתאים" - אלו רק חלק מהתגובות שמקבלים אחרי שעוברים להשתמש בעדשות מגע. אבל השינוי הוא לא רק במראה - לעיתים מדובר בשינוי סגנון חיים מוחלט.

"בעבר כשהייתי הולכת לקולנוע הייתי צריכה להזמין מקום רק בשורות בראשונות כי הרי לא הייתי יוצאת עם משקפיים מהבית. ואז כמו מפגרת ישבתי צמודה למסך", מספרת דנית גרינברג, סרבנית משקפיים עקבית.

גם קסניה טרנטול מעידה על עצמה כי שנים סירבה להרכיב משקפיים. "עד גיל 29 בעצם לא ראיתי כלום", אומרת טרנטול בחיוך. "הייתי נוהגת וחוזרת הביתה עם כבאב ראש מהמאמץ לראות הכל במהלך הנהיגה. מסתבר שעל כל השלטים שליד הדרך זה לא רק סתם קווים לבנים מצויירים, באמת כתוב שם משהו!", אומרת קסניה טרנטול בחיוך.

אז על הכביש, בקולנוע, בשיעור - עדשות מגע יכולים לשנות את חיינו מהקצה עד הקצה, וגם מעבר לשינוי היום יומי גם המראה המשוחרר והחופשי מושך רבים מאיתנו - אז למה בעצם להתעקש על משקפיים?

רוצה עדשת מגע שתשנה לך הכל? לפרטים ולהתנסות הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף Johnson & Johnson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully